13 maja, 2017

Blogosfera Canpol Babies

Canpol Babies to znana wszystkim mamom firma produkująca artykuły dla niemowląt i dzieci. Produkty mają tak dużą popularność i tak szeroki asortyment, że zapewne każda mama ma w domu przynajmniej jeden produkt tej firmy. Czy to butelkę, ręczniczek, nożyczki albo smoczek. Lub jeszcze coś innego. Nie wierzycie? Sprawdźcie. 


Firma Canpol Babies prowadzi również program Blogosfera, gdzie co miesiąc daje szansę blogującym mamom na przetestowanie swoich produktów lub organizację konkursu dla czytelników, w którym można wygrać rewelacyjne produkty od Canpol Babies. 


Postanowiłam, że i ja się zgłoszę do takiego testu. Może akurat się uda, bo w tym miesiącu do testowania mamy zestawy "Little Cutie" składające się z butelek szerokootworowych Little Cutie oraz smoczka uspokajającego i termoopakowania na butelkę, czyli coś, co aktualnie - przy oduczaniu młodzieży od cyca - bardzo mi się przyda. 


Więcej informacji możecie uzyskać pod tym linkiem: http://canpolbabies.com/pl/blogosfera. Bardzo Was do tego zachęcam. 

Być może też dzięki Canpol Babies uda mi się zorganizować dla Was konkurs.
Dlatego proszę, żebyście trzymali za mnie kciuki! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz